Lina

Hälsotallrik for president!

Publicerad 2009-03-03 14:36:36 i I huvudet på Lina,

Eller, tja, lite knäppt skulle det bli om man hade en hälsotallrik som president... Det jag egentligen menar är att restaurang forum på universitetet gör dom godaste hälsotallrikarna EVER! (Tyvärr har jag ingen bild eftersom jag hugger in som besatt varje gång jag får tag på en och tänker inte förrens den är slut! hehe) morötter, groddar, quinoa, bönor, keso, kyckling, melon... aaaaahhh*... GÖTT!! <3<3<3

Sitter på univ nu som du säkert redan listat ut eftersom vi inte har något internet hemma. Har tränat och sitter nu med en grym träningsverk efter igår! Huga :D

Kul att se hur folk kommer och går här i restaurangen i intervaller. När jag satt mig kl 14 var det dött! och då vet jag att 11-12 är det full rulle här, för då ska alla äta. Nu verkar det vara allmän fikapaus. Tja 14.30, vad kan vara bättre än en kaffe och en kaka då? :)

Snart ska jag lassa upp mina böcker och titta igenom kompendierna igen. sedan är det jobb 17-22 ho ho :)


*ser ut som homer när han tänker på munkar.

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2009-03-03 16:00:35

OOh jag åt den också idag! :D

Postat av: Vanja

Publicerad 2009-03-08 18:47:33

Jag är dålig på att kommentera din blogg! Du lever ett händelserikt liv, själv sitter man oftast hemma och är förbannad över tvtablåerna. Men i höst då jävlar, då kanske man ska flytta till Gbg! Håller på att planera lite vettu. Kram och heya / vanjana

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela