Lina

Här var det bloggtorka

Publicerad 2009-05-20 09:14:59 i I huvudet på Lina,

Jag önskar att det vore för att mitt liv är så trist, för då spelar det ju ingen större roll om jag delar med mig av min vardag eller inte. Men nu är det så att jag har det väldigt hektiskt på skolfronten. Redovisning idag på ett arbete som knappt är klart. Jag och Jessica måste lägga på ett kål nu ;)

3 hours and 45 minutes remaining!

Kommentarer & tankar

Postat av: Pelle

Publicerad 2009-05-24 02:02:50

Hej, träffade just Malin och kom just att tänka på dig... Här har du en låt som du, liksom jag kommer att tycka om. Over out ;-) Nlm0871E" rel="nofollow">http://www.youtube.com/watch?v=TjNlm0871E

Postat av: Pappa

Publicerad 2009-05-24 07:59:44

Uttrycket att lägga på ett kol har sitt ursprung från när tåglok var koleldade. Man skyfflade alltså in mer kol i brasan när man ville öka farten. Hade nog inte gått så bra att elda med kål. Lycka till med skolarbetet.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela