Lina

att flyga fritt som i en dröm

Publicerad 2009-05-25 15:03:43 i I huvudet på Lina,

Haha! Läste just komentaren på förra inlägget från min söta pappa! Ursäkta min felstavning av kol, point taken! hehe ;)

Till Pelle vill jag säga, skicka länken med videon igen, det står "URL-adressen innehöll ett video-ID med fel format." när jag försöker titta på den, jag är väldigt nyfiken på vilken video du vill att jag ska se! :D
 
Så, åter till det jag skulle skriva. Hemtentan officiellt inlämnad och KLAR! Hoppas på ingen komplettering och ett G i betyget. Lina är valdigt glad idag av många orsaker, fint väder, har pratat med Mor i telefon och har bra musik i lurarna! Ska städa strax men även det känns fint :) Dessutom är det ledaravslutning idag på högströmska där det bjuds på god mat och dryck! MUMS!

Tänkte också passa på att bjuda på lite bilder eftersom jag varit så slö med det på sistånde!

Bland annat har vi tårtan som JAG gjorde till Karl (PPs lillebror) på hans 20års dag! STOLT!

Det har sina fördelar att extraknäcka i ett bageri ;)

På tal om tårtor så har jag en bild på den fantastiskt goda morotskakan Mysan gjorde åt mig som 21 års-present!! :D

Observera att texten är gjord av morötter ;) hehe

Har även en panoramabild på vårt vardagsrum som vi ommöblerat! Det blev sååå mycket bättre!

Bilden är en ihopsätning av tre bilder, därför ser vissa delar av rummet lite vridet ut, men helheten är densamma.

Ah, jag berättade om personalfestan på Taste It något tidigare inlägg, här kommer lite bilder tagna med min bästa mobilkamera ...

Matlagning + öl = sant. Sen ser vi huvudrätten före och efter ;)

Sedan ska jag skriva lite modeblogg!

Den här outfiten köpte jag faktiskt och hade med gott resultat i lördags på Linas 19-årskalas :)


Ny plånka, jag och PP ska börja parträna.. hm.. SKA... VI SKA, jo jag LOVAR.. :P Och nya supersköna sommarsockar! <3



För någon dag sedan satt jag och PP ute och gillade, och hela himlen var full av luftballonger och glidflygare! fiiiint :)

Tack och hej för mig. Nu är det dags att stääda!

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2009-05-26 19:35:50

Jag såg dem också. Ballongerna och de som flög. Hehe.



Angående skorna vet jag inte vad jag tycker, om det i fram är fint eller inte, förmodligen inte min stil men, lite coola var de :D



Allt bra annars?:D

Postat av: jessica

Publicerad 2009-05-27 10:15:14

jordgubbsjobb utanför coop igen :D

Postat av: My

Publicerad 2009-05-28 21:07:30

Wow vilken snygging! (:

Ett imponerande mästerverk lyckades du åstadkomma till tårta också!(:

kramar!



Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela