Lina

Hektisk dag imorgon

Publicerad 2009-11-07 22:48:39 i I huvudet på Lina,

Min förkylning ligger på samma nivå som tidigare under veckan, varken bättre eller sämre, och det får jag väl tacka för. Håller dock på att få en GRYM träningsabstinens! :( ;( Jag vill springa, boxas, hoppa, dansa och gymma! Men men, får ta igen det sen.

Idag har jag förutom slavat 4 timmar på jobbet, bakat en räkpaj och bjudit PP på sibyllaburgare :) Efter en lugn kväll med avslutande kvällspromenad i det friska höstvädret känns det lagom att möta nattens lugna famn, inget partyflamsande för oss alltså.


Grattis förresten till Simon och Lina som förlovade sig igår! Jag skulle egentligen joina firandet efter jobbet  igår (kl 22) men de skulle vid den tidpunkten ut och shaka rumpa, så jag drog hem, kollade på sopranos och slaggade istället. Mysigt som vanligt när PP rumlade in mitt i natten och skvallrade om kvällens äventyr! hehe <3
Imorgon hittar ni mig i kondis/spelet "utklädd" i bagarmundering säljandes fars-dags tårtor (just  det, glöm inte pappsen!) mellan kl 11-15 och senare i butiken som kassörska mellan 18-22. VI SES!


ps. Har återupplivat lite gamla "godingar" med PP. Gamla klipp som iaf jag tittade på för många långa år sedan bland andra:
Jag kunde citera hela första scenen innan den började, snacka om att det sitter kvar i huvudet! :s haha!
Enjoy!


Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela