Lina

Long time no see

Publicerad 2009-11-04 14:14:46 i I huvudet på Lina,

Jag mår bra förutom en förkylning som drabbade mig igårmorse.

Har inte kunnat träna idag vilket käns surt, men snart ska jag käka på stan med jessica så det blirett ljus i mörkret. Har inte träffat den donnan ordentligt sedan i våras tror jag! haha, det är förfärligt!

Halloweenkvällen spenderades hos Bianca o Miki som dragit ihop till maskerad, jag och Ida dök upp som våra gamla godingar, dockorna från gymnasiet våren 2007! <3
Helkul kväll för de flesta inblandade!


Har förresten beslutat att inte göra lumpen i januari. Detta pga många anledningar men främst för att jag känner att jag kommer utvecklas mer, och mot det håll jag vill, om jag stannar kvar och möter verkligheten.


Livet rullar på, jag är nyutbildad boxinsruktör (mina nya pass uppskattas!) sitter i en städad och skurad lägenhet och ska bege mig in i duschen för att skrubba bort mina gamla synder!

Vi hörs!


Bild tagen av Isabelle Backlund, Halloween 2009

Kommentarer & tankar

Postat av: Malin

Publicerad 2009-11-04 15:31:40

Men där är ju mina trasdockor! Kom hit:)

Postat av: Mamma

Publicerad 2009-11-05 08:14:39

Ni är ju om möjligt, ännu sötare nu!!!!!!

Vilken flaschback jag fick!

Kram till er båda från Linas mamma.

Postat av: Ayla

Publicerad 2009-11-07 23:51:12

vad söt du var!

Postat av: Elin

Publicerad 2009-11-10 18:13:17

hihi^^ ni matchar ju stolsitsen i bakgrunden ;)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela