Lina

Tuff dag

Publicerad 2009-09-14 21:34:36 i I huvudet på Lina,

Idag har jag bland annat:
1. jobbat 7-16
2. vunnit säljtävling på jobbet!! (vara en av två kassörer som propsat på flest stackars kunder trisslotter, drygt 300, ;) på knappt två veckor) Vinsten? Presentkort på intersport 250 riksdaler!
3. Fått sms av min boxkollega kl 16 "hej jag kan inte köra box idag, kan du ta passet?" WAAAH
4. Knåpat ihop ett pass i panik och försökt förbereda mig så gott det gick.
5. Sett family guy!
6. Hållit box kl 18.20, och faktiskt fått beröm för ett bra pass :)
7. Dansat in på streeten och dansat så svetten sprutat! UNDERBART!
8. Landat hemma och planerat in morgonjogg med fina my!
Nu ska jag:
1. Andas
2. Eftersvettas
3. Dricka te
4. Mysa med PP framför TVn
5. Nej, inte duscha, eftersom jag ska upp och springa kl 8 imorgon, ska duscha efter joggen innan jobbet kl 10. hehe. tuff dag imorgon också...
... men de e så ja gillart!

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2009-09-15 20:18:36

Klart du klarar det, du är ju en tuff tjej!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela