Lina

Myskväll!

Publicerad 2010-08-12 19:57:57 i I huvudet på Lina,

Tjofräs!



Ikväll här jag och bejb planerat mys och nostalgi-kväll (i alla fall för min del) Det som bjuds är nämligen två av mina ABSOLUTA favoritfilmer från när jag var en liten knatte.

Vilka är nu det tänker ni?... Jo:


Favvis film numero ett / Lina typ 10 bast




OCH Favvis film numero två / Lina 10 bast




Köpte båda två på coop (2 för 99:-) Blev helt lyrisk när jag hittade BÅDA! :D




Annars så har jag shoppat loss på wear it idag, 50 % på typ allt pga vattenskada (Kläderna var fina) ett par sjukt snygga och härliga byxor i kanonbra passform för.. 75 spänn! SJUTTIOFEM! Oh my! <3 Handlade för 350 spänn på rean, hehe :) Men så är ju wear it en av mina absoluta favoritbutiker!


Som om inte det vore nog blev det ett par nya skor till mig också! Höstskor för att vara exakt. Blev inspererad av PPs fina nya höstskor han köpte häromdagen.




Linas sko                                        PPs sko
Attitude by dinsko            Dodge by Sneaky Steve


Klicka på bilderna för större format.




Nä, nu är det väl dags att trycka på PLAY. Tror det blir Jumanji :)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela