Lina

oh, oh, oh... Jag har en sak att berätta!

Publicerad 2010-08-07 21:52:47 i I huvudet på Lina,

I torsdags träffade jag SAGA!

Min högstadievän som jag inte sett sen nån gång under gymnasietiden... typ då:



10 februari 2006 är bilden tagen och på den här väldigt smickrande bilden ser vi från vänster;
Anders (en av mina BÄSTA från gymnasiet) Oskar (vän till Anders) Malin (En av mina BÄSTA från gymn.) Sara (En av mina BÄSTA, vän från 2års ålder i umeå och som GIFTER SIG nu i augusti <3 <3) Jag och Saga (En av mina BÄSTA från högstadiet i sorsele)

En salig och rörig blandning människor som jag fortfarande gillar vääldigt mycket :D

Alltså, det var ca 3 år sedan vi sågs sist och helt plötsligt hör hon av sig och berättar att hon ska köra mc i mina trakter och undrade om hon kunde svänga förbi... SJÄLVKLART! Dumt nog jobbade jag, men det var på loomis så jag kunde styra min lunchrast så vi käkade ihop på stan. Massa prat men för lite tid. Riktigt trevligt att allt var som det alltid varit. Tycker till och med att vi är mer lika nu än vad vi var då. Nu har vi mer gemensamma intressen och liknande värderingar. Riktigt kul! :D



Här kommer en bild från klass 9!  (2004)
Carro, Jimmy, Fanny, Jag, Saga och en bit Sandra

Saga tog en bild på oss tillsammans efter lunchen, har inte fått den, men den kommer upp på bloggen såsmåningom :)

UPPDATE! BILDEN!!


På tal om något annat nu. Imorgon kommer bli en hektisk dag. Först jobb 6-13, sen citygruppen och sjukvårda 13-18 sen ska jag träffa PP som ÄNTLIGEN KOMMER HEM! och vi ska gå på bio! :D


Nu är det dags att greppa moppen igen och fortsätta röjja :)


Kommentarer & tankar

Postat av: Anders

Publicerad 2010-08-08 01:02:01

Jag ser fan sjuk ut.. :P

Postat av: Saga

Publicerad 2010-08-08 20:34:27

vilka otroligt smickrande bilder du har hittat :P men superkul var det :)

nästa gång lovar jag att jag stannar minst en natt så vi hinner träffas mer!

Postat av: Malin Nordh

Publicerad 2010-10-01 21:02:22

Haha! Jag hittade det där trashlinnet jag har på mig på bilden längst in i garderoben igår och tänkte "har jag verkligen tyckt om det här??" Gatt testa den, JAG SÅG INTE RIKTIGT KLOK UT! Ja jag säger då det...modet och klädsmaken förändras (Tack och lov!!)

puss o kram skumbanan:)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela