Lina

Året 2010 i bilder

Publicerad 2010-12-30 23:29:11 i I huvudet på Lina,

JANUARI
Jag fick bli modell för en dag.
















































Jag stod även på en bräda för andra gången i livet.
Både modellandet och brädåkningen spenderades med fina Bianca :)







FEBRUARI


Jag fick köra skoter och sjukvårda under wadköpingsloppet!



Jag skapade vackra tårtor till Sandra & Bianca
med pojkvänner, på alla hjärtans dag.
Min egen PP blev inte utan!









MARS

Jag och My bjöd malin på paltmiddag!
"Tack gode gud för palten, amen!"



Jag åkte till vår huvudstad och besökte vackra Saya!
Vi hann med massa muffinsbak och att se en musikal,
svenska Grease nämligen bestämt!










APRIL

Jag fyller 22 år och mamma bakar en grymt god choklad-mousse tårta!






MAJ

Går på årets första bröllop, mycket vackert!
Som ett bröllp ska vara.




Går på maskerad, tema: Yrken.
Men jag fuskar lite och klär ut mig till box-instruktör.






JUNI

En av de få dagarna jag och PP spenderade tillsammans den här sommaren!
Harjebadet askersund, underbart!
Jag jobbade JÄMT!






JULI

Mellan jobben (yep, jobbEN) slank det ner några jordgubbar!
Det var det som höll mig levande!



AUGUSTI

ÄNTLIGEN SEMESTER!
Jag åker till norrland med PP och...

Träffar malin & Anders



Fyller på batterierna i Släppträsk!
(Jag har flytvästen under jackan, tro inget annat)




Överraskar min Sara och är med på hennes möhippa!
Lady in red!




Får se SARA gifta sig med sin LUKAS! <3






SEPTEMBER

Jag och PP fångar det sista av sommaren.
Innan den här bilden togs satt vi ute på gräsmattan
med ett gäng sköna människor och åt kräftor.




Pluggandet har satt igång på allvar.





OKTOBER

Jag och PP firar tre år som älskande!
Dagen till ära bakar vi världens godaste kladdkaka. Recept.




NOVEMBER

Vi åker och hälsar på Fille och Linda i Linköping.
Där smakar jag frukt-öl för första gången!




Julstämningen börjar knacka på!







DECEMBER

Hur kunde jag leva utan de här tomteglasen?



Julen i vännäsby kan ni se i ett tidigare bildinlägg.
Därför väljer jag att sammanfatta med denna bild.







~~Hoppas på ett minst lika bra 2011~~

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela