Lina

Älskade familj!!

Publicerad 2010-01-07 15:03:48 i I huvudet på Lina,

Har precis äntligen lagt över julbilderna till datorn... JAG HAR VÄRLDENS SÖTASTE FAMILJ! <3 hihi, blir helt varm i hjärtat när jag kikar igenom alla bilder på alla jag älskar SÅÅÅÅ mycket!!

klicka på bilderna så blir de större



Min pappa ängeln poserar framför vär fina julgran som jag och mamma pyntade!



Jag och mina FINASTE syskon Albin och Elin! <3



Underbaraste Mamma och Pappa som alltid ALLTID finns för mig! Det är stort att ha sådana fantastiska föräldrar!



Finaste Mormor och Lennart som bjöd till jul i år igen och som även dom ALLTID ställer upp! Kärlek till er!


Jag och Pappis



Åh! FINASTE I VÄRLDEN!




Jag tycker alltid att det är lite jobbigt att ha en sisådär 100 mil hem till dom :( Dock har jag något som håller mig här och som får mig att uthärda saknaden av min familj.. och det är ju såklart min egna nya lilla familj...




Per-Philip! hihi

Bjuder på ett par bilder till från hans födelsedag den 30 dec när hans familj var hos oss och firade.



Självklart börjar jag med att skryta över den snygga (och goda) frukttårtan som jag gjorde! ;)






Jag , Karl, Mor och Far Eriksson i spänd förväntan över födelsedagsbarnets reaktion på presenterna :)


Kan säga såhär: Han blev nöjd! ;)





Phew, många bilder! Hoppas du hade en trevlig läsning :P hehe. nu ska jag göra nåt vettigare än att sitta på röven framför datorn!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela