Lina

Armband!

Publicerad 2010-01-15 22:18:41 i I huvudet på Lina,

Ikväll har jag pysslat! Det blev två armband! My gav mig superinspiration på panduro idag så idéerna bara sprutade, var tvungen att köpa lite material ;) (Tack my!)

Ett armband till älskling



Tunt flätat läderarmband med en liten berlock som det står "I love you" på. Det ska vridas två varv runt handleden.

Sedan ett till när jag ändå var igång, ett armband för bra karma!



Samma sorts låsanordning som på PPs armband, dock en helt annan typ av modell. :)


Har pysslat och lyssnat på "the baseballs" länge nu, så det är dags att lägga ner nu säger ryggen.

Imorgon jobbar jag 6-15 + att det blir nattvandring på det! :)

Nu kör vi!

Kommentarer & tankar

Postat av: Miss M

Publicerad 2010-01-16 10:40:33

Jag tycker du är såå duktigt... jätte fina armband

Postat av: Sara

Publicerad 2010-01-16 14:13:04

Fiiiint :)

The baseballs är så sköna! :D

Postat av: My

Publicerad 2010-01-16 14:32:37

WOW det där lyckades du ju alldeles ypperligt, kanonsnyggt! :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela