Lina

Supermodellen Lina is in the house!

Publicerad 2010-01-25 09:26:17 i I huvudet på Lina,

Igår bjöd supersöta Bianca med mig till en modellfotografering! "Bli modell för en dag" var konceptet.
Vi blev först upphämtade med limousin (LIMOUSIN!!!) och körda till strömpis. Väl där var det sminkning och fotografering i tre stationer med klädombyte. SUPERKUL!!! Det kan jag absolut tänka mig att göra om. Tyvärr kostade bilderna väldigt mycket, vilket ju är logiskt med tanke på att allt annat var gratis!
Köpte endast tre bilder (TUSEN KRONOR........) och fick en bild på köpet utskriven, detta för att jag gav bort 7 av mina vänners telefonnummer... så om du får ett telefonsamtal i framtiden... TA CHANSEN OCH TACKA MIG SENARE! ;)

www.modellfotograferna.se




Är sjukt nöjd!

Kommentarer & tankar

Postat av: Syrran

Publicerad 2010-01-25 22:22:23

Gav du dom inte mitt telefonnummer?! Du kunde ha sagt att vi var tvillingar, då hade dom ringt upp mig direkt eftersom du är så sjukt snygg! ;)



Awsome bild!! :D

Postat av: Saya

Publicerad 2010-01-27 20:22:59

Top model nästa!!! :)

Postat av: lillbrorsan

Publicerad 2010-01-29 14:26:51

det brås på dina syskon ;) nej, he va en "ägig" blid:)

Postat av: mamma

Publicerad 2010-01-29 15:56:09

Underbar och vacker dotter, underbart vacker bild!



Precis så är du.



Kram på dig från mig!

Postat av: pubes

Publicerad 2010-02-01 15:08:54

sv: haha, ja jag märkte det när jag loggade in!

Postat av: Malin

Publicerad 2010-02-19 22:07:09

Hot mama! Jo jag fick två sms om att jag skulle skynda att boka in en tid hos dem i örebro, misstänkte att det var du;)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela