Lina

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2010-07-26 22:23:39 i I huvudet på Lina,

HEJ!

Efter en hel vecka på västkusten är min själ nöjd och glad! Önskar bara att en vecka var minst 14 dagar, det hade varit bra! Eller vänta nu, ska jobba två veckor innan min "riktiga" 3 veckors semester, och det vill jag inte ska vara 28 dagar. Så en vecka på 7 dagar är nog helt ok när jag tänker efter.

I helgen fick vi faktiskt också besök i fjällbacka. Då dök Simon och Lina upp och glassade med oss! Riktigt trevligt, samt att vi fick kanonväder!

Nu är det jobb som står på schemat som vanligt, och PP är kvar i fjällbacka i minst två veckor till. Tråkigt för mig men bra för honom. (och bra för mig i slutet på månaden)



Det slog mig idag att jag måste komma ihåg att njuta när det har nyregnat! För det finns inte mycket som slår den där genomfräsha luften som bara infinner sig efter ett skyfall. Helt underbart!

Drog en sväng på stan idag innan jobbet och köpte nya innegympaskor! halva priset på ett par för 500:- (O-ringen erbjudande) Kanonsköna var dom och lite extra rymliga, vill ju inte att historien med mina förra skor (ja det var mina innegympadojjor som var boven i dramat, köpte fel storlek men tyckte att det ju "gick rätt bra att ha dom ändå..." -pinsamt) ska upprepa sig! Huga!


Lite rörigt inlägg men det är ju ett inlägg i alla fall! Heja mig! :)

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2010-07-27 17:42:47

TJO! Härligt att du fått ha en dunderbra minisemester som du har jobbat! (: Och jag håller med dig om luften efter regn, det är något speciellt! Sköt om dig, KRAM!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela