Lina

Lägesuppdatering

Publicerad 2010-06-05 22:52:33 i I huvudet på Lina,

PUH! Säger jag bara!
Jag skulle kunna rabbla hur jag jobbat och vad jag gjort emellan, svischat hit och dit, men för att göra en lång historia kort...

NU tror jag att jag snart börjar komma i balans igen, tre nätter på nya jobbet, åtföljda av tre kvällar på gamla jobbet ger ger ca 55 timmar HITTILLS! = Lina är upp och ner, men GLAD!


Egentligen ska jag jobba tre timmar imorgon också, men PPs familj ska till Motala för att hälsa på mormor och morfar, och de ville att jag skulle haka på. Det kändes som ett riktigt bra alternativ till att jobba :) Så, jag gav bort mitt tretimmarspass till bättre behövande och tar en ledig dag istället (thank god).

Ni är säkert nyfikna på hur jag har det på nya jobbet :) och jag kan säga så mycket som att det fortfarande känns bra, lagom nivå på allt och trevliga kamrater. Det kommer nog bli riktigt bra det här tror jag! Det är riktigt nice att ha två jobb som skiljer sig så otroligt mycket från varandra. kanonbra erfarenhet!


Jag fick ett ryck nu i afton och har storstädat kök och hall, bara torka golven kvar. imorgon efter motala blir det att ta resten av lägenheten då det är städdag!
Har intresseklubben antecknat allt? ... Fint! Vi hörs!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela