Lina

Fryser

Publicerad 2010-03-15 09:32:50 i I huvudet på Lina,

Har haft en hemsk natt, bara frusit och frusit så jag skakat! HELA NATTEN!

PP var jättego och värmde mig, han sa också att jag inte var så kall... men jag FRÖS hur som helst. Hoppas inte det är en förkyning som spökar.

Ska snart gå på en morgonpromenad i vårsolen, men just nu sitter jag bokstavligen och skakar (fast jag satt i linne och var varm för 15 min sedan) jobbigt.


Annars då?

Jo, jobbar och står i, men idag är jag LEDIG! Thank god. Behöver verkligen en ledig dag då jag jobade 51(!!!!!!) timmar förra veckan! Alltså 51 timmar effektiv tid, räknar man med rasterna så var jag på jobbet betydligt mer än så. Men vad gör man inte när kollegorna är sjuka och luckor måste fyllas.


Den vita kladdkakan blev jättegod, men dock råkade det bli vita muffins :( Jag delade satsen på hälften (ville inte ha så mycket) och bakade dom i ugn i två former, alltså 1/4 deg i en form. Då blev det för länge att ha den i ugnen så det blev muffins istället för kladd. Men good ändå :)

Igår var det A som var låsväktare på jobbet när vi stängde, så jag snackade med henne och hon tyckte jag skulle ta och höra av mig till Jerry igen och ligga på om att jag vill ha sommarjobb. Sagt och gjort, idag ringde jag men han svarade inte. Så det blev ett till mail (hoppas inte att han tycker att jag är tjatig utan att jag är driven).

Dessutom stänger ansökningen till PHS idag, så nu börjar karusellen på riktigt igen! Spännande! (men jäkligt nervöst!)

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2010-03-15 17:51:44

Det kommer gå jättebra med PHS! Klart de ska anta dig i år! :D

Postat av: Saya

Publicerad 2010-03-16 10:42:21

Lina, bli inte sjuk nu. Tänk Greeeeeease i dina tankar :) Hoppas du mår bättre idag! Snart ses vi! Det ska bli så himla roligt! Kramelikram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela