Lina

Vit kladdkaka!

Publicerad 2010-03-12 17:43:20 i I huvudet på Lina,

Ända sedan jag snubblade över ett recept på vit kladdkaka så snurrar det runt i mitt huvud och kittlar mina smaklökar. Jag tror nästan att jag måste baka det imorgon! (inför melodifestivalen you know)


Ta och titta in hos den här tjejen och läs receptet! Hon skriver om massa gott gott, hehe. Det finns även fina bilder som verkligen får det att vattnas i munnen.
Jag kommer spendera resten av kvällen på jobbet, fantiserandes om vit kladdkaka samt nynna på
Woah-oh-oh!
Natalie keeps coming back for more and she’s out of control
Woah-oh-oh!
And she’s taking on an ever so contagious road
Natalie keeps coming back from the dead again
She’s a little bit too much even for my friend
She’s just so unstoppable



...na na na... nananan.. hmm hmm.. la la laaa :)



Jag har haft den låten på hjärnan HELA. DAGEN. vet inte varför, men det skulle kunna vara för att den spelas 24/7 på p3...

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2010-03-12 23:38:53

Haha komiskt den där bloggen snubblade jag på förra veckan och tyckte att det där lät väldigt gott. Jag tycker absolut att du ska prova, kan inte bli annat än kanoners (ät åt mig också!) :D Vaniljpannacottan med polkagrisar ovanpå såg också ruggigt god ut, den blir det till att prova för min del någon gång framöver (: Kram!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela