Lina

Kaka + snö, kan det bli bättre för en norrlänning?

Publicerad 2010-11-10 10:20:52 i I huvudet på Lina,

SAYA!

och andra intresserade, här kommer receptet på kladdkakan jag och pp käkade på vår treårsdag!



När man inte har photoshop så blir det lite halvkast, men så får det bli. Är det heelt omöjligt att läsa så säg till, då får jag lägga upp texten på nytt, old school så att säga :)

Dagen med Saya var som förväntat fantastiskt rolig, den kvinnan ligger mig nära om hjärtat! Repris innan sommaren! <3




Gårdagen vill jag beskriva med en liten bildserie:

TISDAG 9/11 2010 kl 10:46


TISDAG 9/11 2010 Kl 14:05


ONSDAG 10/11 2010 kl 09:00


Bild 1. Här verkar det än så länge lugnt, lite snöblandat regn bara...
Bild 2. På bara några timmar utvecklas det till ett riktigt rusk som håller på hela dagen. Bussar och tåg slås ut, bilar kör av vägen. Bland andra så fastnade PPs bror Karl med bilen (sommardäck) på väg hem från jobbet. Ironiskt nog rätt så nära hemmet.
Bild 3. I morse hade snön lugnat ner sig och det är faktiskt helt perfekt nu! <3

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2010-11-10 21:56:47

Åhå, nu behöver jag inte fråga om receptet som jag tänkt göra. Tack så mycket! Den verkar jättegod (: Men en annan fråga, är det ljust eller mörkt muscovadosocker som avses?



Fin bildserie och trevligt att du har fått lite snö! (: KRAM!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela