Lina

Bilder från födelsedagen!

Publicerad 2010-10-26 15:16:49 i I huvudet på Lina,

Min och PPs treårsdag alltså som inföll i lördags 23/10-10.
Tyvärr upptäckte jag för sent att det är FEL DATUM som är inprogramerat i kameran, vem tänker på det innan? Jag förutsatte ju att det skulle vara rätt, trots att jag vet att den ställer om sig själv ibland. Men men. Det är alltså den 23 okt. och inget annat :)



Laddar för go'middag i vårt fina kök! <3



Den obligatoriska tårtan! (den godaste kladdkakan jag någonsin ätit alla kategorier!)



Supergoda kaffedrinkar och födelsedagsbarnen!

Alltigenom en toppenkväll!

oh oh.
Jag drog ju till intersport idag och handlade. well, jag var inte BARA på teamsportia och slösade kosing:




Nä, nu måste jag verkligen börja plugga lite innan det är dags att dra till Universitetet och boxas samt zumba lite (mycket)

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2010-10-27 20:07:42

Stort grattis till er! Och den där kladdkakan såg väldigt smarrig ut. Jag tror den skulle fungera toppen med rabarber/grädde-te runt den 4 nov :p Jag längtar massor!!! Kramar!!

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela