Lina

I mitt vackra vita vinterland

Publicerad 2011-12-27 14:24:56 i I huvudet på Lina,

Idag har vi vinkat av Elin, mormor och Lennart. Elin beger sig till Jönköping i kväll och mormor och Lennart körde hem till Vännäsby. Det känns lite trist att det kommer dröja ett tag tills vi får ses igen, men det är så det är. Elin får jag i alla fall träffa igen ganska snart då vi bor rätt "nära" varandra nu. Det är bara den lilla sjön vättern som ligger emellan.

Efter att vi sagt hejdå så drog jag och pappa fram snöbjörnen och skottade gården. När pappa sedan trodde att vi var klara så gick vi på en liten promenad istället för att gå in. En hel timme var vi ute och spatserade. Jag passade på att ta några fina bilder.



Det är inte ofta man får se rinnande vatten den här årstiden. 




Osaberget



"Mötesplats" Ser ni bokstaven M på stolpen? Det är hit man går om man blir sällskapssjuk och vill möta någon. Tyvärr kom ingen när vi stod där...

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela