Lina

Fullt ös (men för lite jobb)

Publicerad 2011-01-24 17:33:16 i I huvudet på Lina,

Vilken vecka jag har framför mig!

Självklart snackar jag om ZUMBAutbildningen som jag drar iväg på! Onsdagkväll sätter jag mig på tåget och tuffar iväg till storstan. Tors och fre är det utbildning, massa skak och kunskap räknar jag med! Dessutom har jag blivit lovad middag hos underbara Saya och hennes Johan, det gillas skarpt!

Väl hemma i örebro igen blir det massa jobb vilket jag ser fram emot då jag knappt jobbat alls på två veckor. Tänk vilket slöseri med kunskap, kraft och engagemang när jag bara sitter hemma. Lägger min fritid på träning och skolarbete (svårt utan skolböcker än, men det kommer det kommer). Har även slängt in en köttfärslimpa i ugnen. Första gången jag gör en egen vad jag kan minnas. "Linas köttfärslimpa med texmexgömma" ;) Hoppas det gillas i stugan, PP är påväg hem för provsmakning nu.

Alla kläder jag beställt satt för övrigt perfekt! Var riktigt snygg på kåren (förlåt; coren) i lördags då det invigdes ett par elfenbensvita jeans och en svart top med spetsärmar. Har tyvärr inga bilder men ni får fantisera. (Det här är sannerligen INGEN modeblogg!)

Nåväl. Dags för pussar och kramar nu tror jag!

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2011-01-25 23:46:42

Lina du är alltid riktigt snygg! (:



Lycka till på utbildningen. Du kommer bli en kanonduktig zumba-instruktör! KRAM

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela