Lina

Ömmande överarm...

Publicerad 2011-01-20 15:39:40 i I huvudet på Lina,

Glömde bort en viktig del i mitt tidigare inlägg om stora utgifter...

Jag kom på det när jag betraktade nålsticket i min vänstra överarm, lite svullet och ömmande...

800 kronor gav jag för det sticket, för tredje gången på 6 månader. Huga. Men det är för en god sak, man gör ju vad man kan för att slippa få livmoderhalscancer. Om 2400 kr ger ett bra skydd mot det så är det ett litet pris i längden.

Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2011-01-20 21:29:40

Ja det är ju det, svider i plånboken men en billig livförsäkring så jag resonerade precis som du när jag la ut pengar på det. Det känns lite tryggare när det är gjort (:

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela