Lina

Bortbjuden på fika!

Publicerad 2011-06-01 21:09:12 i I huvudet på Lina,

Fick en inbjudan till fika idag hos en arbetskamrat med familj. Det tackade jag självklart inte nej till då de har en enmånaders bäbis i familjen! Det blev massa mys med bäbis och trevligt umgänge! Skönt avbrott från pluggandet. 


Förutom fika och bäbis har jag lämnat plasma igen. Har haft ett uppehåll pga att jag hade så dåligt blodvärde sist, men nu låg det på hela 131! Mycket mycket bra! (man måste ha minst 125 för att få lämna) 
Eftersom jag lämnade så har det inte blivit någon träning idag, allt enligt planeringen, dock många promenader i det superhärliga vädret!
Fick se många fågelfamiljer under min promenad från blodcentralen. Det var många små fågelbäbisar som simmade så fort de kunde för att hålla samma tempo som mor och far. Underbart hur lugn man blir av att gå vid åkanten och se de små liven simma.




Dagens outfit. (Ett måste när jag för en gångs skull har nåt snyggt på mig!)
Samt grå skinnjacka (som jag fick erkänna mig besegrad av mitt på dagen då den fick hänga över ena armen istället för på kroppen) och världens snyggaste beiga tygskor med spets på hälen! 

Så skönt att få vara lite fresh ibland. Orkar inte riktigt vara det de dagar jag "bara" är hemma eller "bara" ska träna. Det ska bli ändring på det i sommar!(?)



ÅÅÅÅH! Dags att gräva ner sig i min fina kurslitteratur!



Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela