Lina

Träningsschema vecka 24

Publicerad 2011-06-13 14:11:16 i Träningsscheman,

Förra veckan blev det lite mindre träning pga resande och studentfirande. Löpningen gick bra, dock bidde det inte 60 min löpning (lördag) den här gången heller. Det berodde på min kära moster som jag sprang med. Hon kände att det räckte med 30 min i hettan. Så det var okej, valde faktiskt att springa tillsammans med henne framför att dundra på ensam i 30 min till :)
317 tränade minuter dvs bara 63% av mitt mål... men som sagt blev det en "lättare" vecka. 

Den här veckan bli förhoppningsvis ungefär så här:

Måndag: Russian cirkle (ledare)  -nattjobb-
Tisdag: Löpning 30 min, långa intervaller  -nattjobb-
Onsdag: Vilodag, fira PP ;)
Torsdag: Löpning 5km och/eller Power step
Fredag: Löpning 60 min och Zumba (ledare)
Lördag: Vilodag -jobb-
Söndag: Vilodag -jobb-

3 pass och 3 löpning, ska ta och damma av inlinesen när jag drar till jobbet också så det blir lite rull! 

Det är tyvärr svårt för mig att träna i samband med nattjobb. Dels efterson kroppen blir lite knas och ur fas, och dels eftersom jag oftast tränar (löpning) på morgonen när jag vaknar. I vanliga fall är temperaturen rätt behaglig vid 7-8 snåret på morgonen, men efter nattjobb när jag vaknar vid 14-15 är det rätt hett ute. 

Nåja,Heja heja friskt humör! :D

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela