Lina

Träning

Publicerad 2011-05-12 11:29:36 i I huvudet på Lina,

Att träna på morgonen är det bästa som finns! Massa energi i kroppen, och om möjligt ännu mer energi i kroppen efter passet. Vem vill inte inleda dagen med en boost av energi? Det är kärlek!

Idag hade varit perfekt med en löprunda på morgonkvisten, men ska springa Vårruset i eftermiddag, så det blir fullt ös då istället.


Jag måste ta och lära mig att springa på eftermiddagarna också! Jag har riktigt svårt att komma igång med, ja, allt efter kl 16 på dagarna. Nu när första sommaren på nya jobbet närmar sig kommer jag bli tvungen att lära mig kvällsspringa eftersom det mest troligt kommer bli tidiga mornar och långa dagar.


Ser fram emot sommaren riktigt mycket! Det blir speciellt när man pluggar! Håller tummarna för ett bra schema och många utflykter. Gärna nån vecka eller två i fina Fjällbacka med svärfamiljen också <3


Nu ska jag sätta igång och DANSA! Är sufflös till grabbarna som ska värma upp alla vårruset deltagare. Då kan det ju vara bra om jag kan stegen, eller vad säger ni?

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela