Lina

Träningsschema vecka 22

Publicerad 2011-05-30 16:48:21 i Träningsscheman,

Jag har inte riktigt tränat så mycket som jag känner att jag borde på sista tiden. Varför vet jag inte riktigt, jag har bara... inte orkat. Vilket är den sämsta bortförklaringen av alla! 

Som många andra är jag mästare på att "ta nya tag" jag tror att jag gör det varje vecka ;) Vilket i och för sig är bättre än att aldrig göra det. Så nu kör vi igen!. 

Veckans planering:
Måndag: Russian circle (ledare) & Zumba
Tisdag: Zumba (ledare) & Russian cirkle (ledare)
Onsdag: Vilodag, ska lämna plasma på förmiddagen
Torsdag: Löpning på morgonen (intervall)
Fredag: Löpning distans (mil)
Lördag: Ev styrketräning efter tentan, annars vilodag
Söndag: Vilodag pga jobb.
4-5 pass och 2 löpning. 

Fixar jag det?


Följ mig på www.funbeat.se för att se om jag verkligen tränar som utlovat ;)


Kommentarer & tankar

Postat av: My

Publicerad 2011-05-31 10:36:32

Jag håller koll! (; Kämpa på! Kram

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela