Lina

Level Bar Örebro

Publicerad 2012-04-29 09:22:02 i I huvudet på Lina,

Igår efter jobbet tog jag en snabbdusch och drog iväg på stan. Jag hade nämligen en biljarddate planerad. Jag, PP, Karl, Simon och Lina. :) Det är riktigt kul att hinna ses och göra saker trots att det är min jobbhelg! Vi spelade en timme sedan gick vi ut för att käka och ta en öl. Ölen fick de andra stå för såklart, med jobb kl 6 dagen efter och bilen på stan kändes det inte rätt att dricka ;)

När vi stått och "tjaffsat" ett tag om vart vi kunde äta, dricka öl OCH prata utan att skrika insåg vi att vi stod precis utanför ett ställe vi aldrig varit in på en lördag kl 21. Det såg både lugnt och lite lyxigt ut... Och så var det! Det visade sig att det varit ett café förut (vi har fikat där en gång) men att de bytt ägare för tre dagar sedan och blivit en bar/restaurang istället. Den egentliga premiären är på torsdag så det var därför det var så lugnt! Vi fick ett mycket gott intryck och maten var riktigt god! Personalen var toppen och tackade för att vi ställde upp som försökskaniner!
Vår bedömning är att de klarar premiären galant! :D
De har även fått nya stammisar! ;)

Level på Stortorget alltså! 🍸

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela