Lina

Sportlov!

Publicerad 2012-02-19 22:16:55 i I huvudet på Lina,

Nu är tung-helgen över. Som väntat har det varit roligt men slitsamt (även om vi inte behövt jobba ihjäl oss). Jag har klarat tre större objekt själv för första gången! :D (en butikslåsning och två butiksöppningar) Inga samtal kom till gruppledaren under dagen om att jag missat något så det tackar jag för ;)

Sportlov ja! PP har tillsammans med eleverna sportlov i veckan och jag jobbar bara tre korta kvällspass. Det ska bli grymt skönt att få rå om varandra den här veckan. Vi har ett par saker planerade, bl.a. så ska vi se hockey på behrn arena på fredag! Första gången för mig! :) Men vi kommer försöka ta det lugnt och mest mysa. (när vi inte har hetska diskussioner om vilken typ av tv- möbel vi ska ha ;) haha)

Klockan är nu strax efter 22 men det känns som att det börjar närma sig midnatt i mitt huvud. Jag tänker därför ta med mannen här nedanför till sängs en liten stund innan jag bommar igen mina två blå.


 

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela