Lina

Att göra saker som är lite jobbiga men som i slutändan får en att må så mycket bättre!

Publicerad 2012-01-06 21:27:06 i I huvudet på Lina,

Har haft fullt upp idag! Först jobb i 12 timmar (Har haft superkul! Ser fram emot när jag får börja jobba själv utan handledare!) och när jag kom hem överraskade jag mig själv.

Först bytte jag om till vanliga kläder (vill inte gå privata ärenden i uniformen) sedan svängde jag och PP ner på Willys. Jag var grymt sugen på lax och var tvungen att laga det till middag!! Så fin (billig) lax inhandlades.
Medan laxrätten myste i 200 grader svidade jag om än en gång och drog ett pass på 30 min med min kettlebell!

Oh yes!

Det var fantastiskt skönt att träna hårt för att sedan fräsch och glad kliva ur duschen och se maten stå redo och klar framdukad på bordet!

Nu sitter jag här, nerkurad i soffan i en ny myströja med lax i magen och bara mår gött!

Snart blir det sängen eftersom alarmet kickar igång kl 4.45 imorgon.

Ha en bra kväll!


(min nya myströja)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela