Lina

Dag 1

Publicerad 2012-01-16 22:45:29 i I huvudet på Lina,

Igår när jag la mig för att sova ställde jag alarmet på kvart över sex eftersom vi skulle ses till frukost kvart i sju. Så jag knappade in 06.45 och somnade. Larmet ringde och ca 5 sek senare knackade det på dörren... SUCK! Min hjärna fungerade tydligen inte igår. Tur man är snabb, på 15 var jag nere och hann få mig hotellfrukost jag med :)

Dagen har flutit på bra och vi är ett trevligt gäng.

Har koreograferat lite till ikväll men hade ingen riktig inspiration så det blev inte så bra, det blir nog till att revidera lite sen.

Vi är ju två från Örebro på kursen, men fyra till från kursen som bor på samma hotell. Vi käkade tillsammans och hängde lite efter middagen, två av oss drack lite vin... Jag kan ha varit en av dom ;)

Nu är det sent och hjärnan är rätt så trött. Ska bjussa på bilder på utsikten från våning 11 innan jag lägger mig.

God natt!

(Råsunda)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela