Lina

Godkänd!

Publicerad 2012-01-20 15:44:15 i I huvudet på Lina,

Färdigutbildad!
För ett tag i alla fall. Nu är jag godkänd att arbeta som väktare i fyra år, vill jag fortsätta så länge är det dags för fortbildning då, men det blir en senare historia.

Jag har haft det bra och vi har varit ett bra gäng rakt igenom. Mycket trevligt alltså, och mycket fika som ju är en väktares specialitet och något vi övat mycket på under utbildningen.

Nu sitter jag på ett förtidigt tåg hem, sweet!! Blev nervös att biljettkontrollanten skulle säga något om att tidpunkten var fel, men hon släppte igenom oss ;) (jag och en örebrokollega)

Ska berätta också att i onsdags efter kursen smet jag in till city för att möta en gammal vän och klasskamrat från gymnasiet. Ingen mindre än Vanjana herself! Det finns tyvärr inget bildbevis på det så ni får tro mig om ni vill ;) Det var riktigt kul att se henne och snacka en liten stund.

Ho ho, ja ja. Imorgon ska jag köra egen bil och köra mitt eget ronddistrikt!! Mycket spännande! :D

Men nu när jag kommer hem är det all fokus på min fina man där hemma som gäller :)

Ha det fint!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela