Lina

Volontär, fortsättningen

Publicerad 2012-05-17 07:00:08 i I huvudet på Lina,

Ja, jag blev kallad till intervju för volontärtjänst hos polisen! Så i måndags bar det av. Som i de flesta fall är det svårt att veta hur det gick. Det kändes dock helt ok och jag tror inte jag gjorde bort mig. Blir jag inte uttagen har det förhoppningsvis med mitt krångliga schema att göra och inte med en krånglig personlighet :)
Om ca 2 v får jag besked om jag är en av de ca 40 av 80 som får gå utbildning och får möjlighet att ställa upp för mina medmänniskor.

Jag har börjat dra lite i några trådar som förhoppningsvis leder till att jag, PP, Elin och Daniel kommer iväg till Öland om drygt två veckor! Varför sikta utomlands när en weekend på Öland finns bara 5 timmar bort? :)
Jag hoppas det blir av, för det vore himla kul att få umgås med syster och hennes karl, det är ju inte varje dag!

Bjussar på en bild på våra balkongmöbler! Riktigt skönt att vi börjar få ordning där nu!

Kommentarer & tankar

Postat av: Pappa

Publicerad 2012-05-17 11:37:13

Ser supermysigt ut på er balkong. Hoppas jag får testa den med en drink/grogg i sommar :-)

Postat av: Frida

Publicerad 2012-05-17 13:40:08

Hej söta du!

Delta gärna i veckans blogg hos mig :)

http://fridaannas.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html



Kramisar!

Postat av: Frida

Publicerad 2012-05-17 13:40:20

Hej söta du!

Delta gärna i veckans blogg hos mig :)

http://fridaannas.blogg.se/2012/may/veckans-blogg.html



Kramisar!

Postat av: My

Publicerad 2012-05-17 15:03:01

Jag håller tummarna för att du kommer med (: Sen håller jag med din far om att det ser supermysigt ut!

Kram

Postat av: Amanda

Publicerad 2012-05-17 18:06:17

Fin blogg! Ha en fin kväll :)

Postat av: Annika

Publicerad 2012-05-17 20:55:17

Fin blogg :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela