Lina

Flygande färd

Publicerad 2012-10-16 12:38:00 i I huvudet på Lina,

Jag och Lina från grannhuset (Min instruktörskollega och vän Patriks fästmö) har bestämt oss för att hjälpa och peppa varandra att komma igång med träningen och att få SOL på dagarna. Patrik upptäckte att vi båda behövde någon att träna med så man kan väl säga att han sammanförde oss och det är jag hemskt glad för!

Igår gick vi på bodycombat och slogs! Asroligt att få slå igen, jag ska dra med Lina på cardiobox så fort möjlighet finns så vi får boxas "på riktigt"! Bodycombat bygger på snabba slagkombinationer i luften medan man får slå med handskar och mitsar i cardiobox.

Idag fortsatte vi på träningsspåret genom att ta en härlig och lång promenad runt naturreservatet i det vackra höstvädret! Toppen för kropp och framför allt själ att inte bara få sol och motion, utan att ha någon att surra med under tiden!

Så med Lina som hjälp blir det en bra träningsvecka som ger kraft till den kommande helgen! Jag och PP åker nämligen till Göteborg på fredag! Jag ser fram emot det så mycket att jag nästan spricker!

Detta är vad vi ska se LIVE!


Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela