Lina

Jag är inte bitter... men...

Publicerad 2012-09-12 13:55:43 i I huvudet på Lina,

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Jag pluggar helst på biblioteket bland alla hyllor eftersom jag kan koncentrera mig bra när det är lite liv runt mig. Tycker det är gemytligt och rogivande när folk letar böcker i hyllorna eller har grupparbeten lite längre bort så jag hör ett konstant mummlande.

MEN, det är inte okej när enda lediga "bås"-platsen är precis bredvid två fnissiga personer som bara pratar runt sitt ämne och säger saker i stil med "Jag jobbar ju som croupier så jag KAN vara seriös, är inte alltid flamsig som nu, men att vara flamsig och flummig... det är liksom jag!" 

Okej, kul för dig, men kan du snälla vara seriös NU? Folk vill studera!

/Hälsningar en surkart!

(OK, överdriver lite och är egentligen glad eftersom jag nyss tränat mitt första lunchpass på ÅR OCH DAR (överdriver igen) Hur som helst kändes det grymt fint!)

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela