Lina

Äntligen behörig!

Publicerad 2013-04-16 15:33:04 i I huvudet på Lina, Resan mot polishögskolan,

Som jag väntat ;)

I helgen träffade jag en kollega som också söker phs (hon väntar på besked om hon kommit in och får börja till hösten, håll tummarna för henne!) Hon skrämde mig rejält med att säga att man måste scanna in sitt körkort för att vara behörig!! Jag ringde rekryteringen det första jag gjorde i måndags men de lugnade mig. Min kollega verkar ha fått det om bakfoten och idag fick jag besked att jag nu är granskad och behörig! Redan om två veckor får jag veta om jag får göra fystesterna eller om min resa slutar här.

Kommentarer & tankar

Postat av: Saya

Publicerad 2013-04-16 19:48:06

Oh, grattis till första steget. Heja Heja för det som ska komma därnäst! :)

Postat av: Elins kammare

Publicerad 2013-04-16 21:18:53

Grattis! Och hoppas, hoppas du går vidare!!

Postat av: Marianne Johansson

Publicerad 2013-04-17 07:32:03

Grattis,grattis eller ska jag säga hurra,hurra äntligen ett steg i rätt riktning.Håller alla tummar för fortsättningen. Kramar Fastra

Svar: Tack för dina och de andras pepp-kommentarer! :) Kram
Lina

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela