Lina

Födelsedag

Publicerad 2013-04-24 12:51:59 i I huvudet på Lina,

Fyllde som sagt...
 
 
... i torsdags!
 
Fick en del uppvaktning men eftersom jag jobbade fick det stora firandet vänta tills dagen efter. Då bjöds det på tårta och massa fina presenter. Av PP fick jag en drös gåvor, bland annat en spik/fakirmatta och en trickboll. Men huvudgåvan var en fin aukustisk gitarr! Tänka sig, en gitarr! Så nu har jag övat lite varje dag. Fingertopparna är ömma men det går framåt ;) 
 
I helgen blir det mer firande då vi ska ut och käka med några vänner, det ser jag mycket fram emot! 
 
Nu måste jag avbryta detta. Vaknade pigg som en lärka kl 8 i morse trots att jag ska jobba till kl 7 imorgon. Måste försöka få någon timmes sömn nu mitt på dagen. 
 
Dags för en powernap!
 
 

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela