Lina

Hard work work

Publicerad 2013-04-23 08:13:21 i I huvudet på Lina,

Har legat på latsidan här på bloggen. Ber om ursäkt för det.

Jobb och MIN 25-ÅRS DAG har legat emellan. Därav denna lilla lucka. 
 
Nu är jag på väg till min intervjuträning. Hujedamig, är mer nervös än vad jag trodde att jag skulle vara. Hur jag presterar och framställer mig själv under intervjun har ju egentligen ingen betydelse eftersom den är till för min skull och för att jag ska få verktyg att bli bättre på arbetsintervjuer. Ändå finns den där lilla retliga känslan inombords. Nervositeten och ängslan över att jag ska göra bort mig totalt. Om en timme ska jag vara på plats. 
 
Jag kommer återkomma senare med hur det gick för mig på intervjun och sedan har jag planer på att dela med mig av bilder från min födelsedag och de fina gåvor jag fick från mina nära och kära. Så håll upp ögonen. 
 
Ha en fin dag hörrni!
Hälsningar från ett gråmulet, blåsigt och... ja jag tror minsann det regnar lite också.. Örebro.
 
 
 
Precis innan jag skulle trycka iväg inlägget ringer telefonen, intervjuträningen blir inställd idag pga VAB. 
 
Vilket antiklimax det blev av det här helt plötsligt! 
 
 
 

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela