Lina

Godkänd

Publicerad 2013-02-07 09:47:45 i I huvudet på Lina,

Är klar med studierna för denna gång. Läste som sagt kriminologi B på helfart i höst. En riktigt bra kurs och en mycket rolig höst för mig. Förutom all ny kunskap jag tillförskaffat mig fick jag träffa många intressanta människor, både föreläsare och kurskamrater. Det bästa var nog att det visade sig att Jessica också valt kursen. Henne har jag känt sedan 2007 på nollningen. Då umgicks vi en del. Sedan tappade vi kontakten, fann varandra på en kurs vi båda utan varandras vetskap valt 2009 tror jag. Vi tappade kontakten efter det. Och nu igen 2012 satt hon i samma klassrum som jag åter igen! Den här gången vill jag inte tappa kontakten! :) (inte för att jag ville det förut heller, men det blev så) Hon är en skön böna helt enkelt! :D

Woop!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela