Lina

Ofrivillig bloggpaus

Publicerad 2013-06-14 02:16:13 i I huvudet på Lina,

 
När man för en gångs skull faktiskt har intressanta saker i vardagen att blogga om, ja då fungerar inte tekniken! 
 
Jag bloggar ofta via mobilen men det krävs (sjukt nog) wi-fi, dvs trådlöst internet för att det ska fungera. Att använda sig av mobilens surf via 3G-nätet går inte. Så min senaste uppdatering skedde som ni ser på Arlanda via deras wi-fi.
 
Väl hemma får jag veta att routern är paj. Det innebär att det inte finns något trådlöst nätverk i huset eftersom det inte finns NÅGOT INTERNET ALLS! Suck. Den nya routern kom dagen innan min hemfärd.
 
Väl hemma i citymetropolen Örebro har jag inte förren nu fått lite ro för detta. Lämnade Sorsele 3.30 i onsdags, anlände i Örebro 13.00 och jobbade sedan 16-1.30! Idag sov jag länge, lagade matlåda och handlade samt hängde på jobbet 16-1.30 igen. Därav denna nattliga uppdatering! 
 
Tänker mig att bjussa på lite mer Norrland senare, tills dess får ni hålla till godo med ett självporträtt i nya tröjan ;)
 
 
 
 

Kommentarer & tankar

Postat av: Elins kammare

Publicerad 2013-06-14 13:40:33

Sån otur du hade! Men vi hann ju träffas lite i alla fall och det var värt mycket! <3

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela