Lina

På gång

Publicerad 2013-06-08 06:45:41 i I huvudet på Lina,

 
 
Klockan 5.10
 
Nyss var det bussbyte i Västerås. Rätt kyligt ute. Reser i klänning och i skor med bara tår, det kan vara en förklaring. Magen började kurra redan efter några minuter på bussen trots att jag inte åt något hemma. Ville inte väcka hungern. Tur att jag tog med ett par äpplen. Ett ligger numer i magen. Ser fram emot att anlända till Arlanda. Ska unna mig en fin och dyr frukost där!
 
Klockan 6.40
 
Sitter nu på Arlanda och ska strax avnjuta min som väntat svindyra frukost! En latte, en pytteliten smörgås och yoghurt med müsli. Kan du gissa? 123 svenska kronor. Som en finare lunch ute på stan. Nu ska det smaka!
 
 
 
 

Kommentarer & tankar

Postat av: Elins kammare

Publicerad 2013-06-08 16:32:15

Så härligt! Man får unna sig något dyrt ibland :)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela