Lina

Gammal vänskap rostar aldrig

Publicerad 2013-03-16 17:39:00 i I huvudet på Lina,

Spenderade 90 minuter i telefon med fina fantastiska Malin idag! Vi gick gymnasiet tillsammans och umgicks nästan jämt. De två sista åren bodde vi nästan ihop då vi båda bodde på elevhemmet. Jag minns så väl de fina sommarhelgerna när Malin kunde knacka på mitt på dagen, solglasögonen i högsta hugg och ett axelbandslöst linne på sig.
 
-Hej Lina, jag tänkte bara låna din balkong en stund.
 
Hennes balkong fick morgonsolen medan jag hade sol helatiden. Klart man delar med sig av sin balkong när man kan.
 
 
 
Det kan hända att jag lagt upp den här bilden förut. Men jag tycker den är så fin! Jag och Malin firar 50 dagar innan studenten med en 50-tals fest. Året är 2007. 
 
Vill även passa på att ge en shout out till min dansbästis Ida som fyller år idag, tjoho!
 
 
Den här bilden kan jag också möjligtvis ha lagt upp, jag.. eller ja, vi båda, är rätt så slemmiga och bildkvaliten är inte den bästa, tack och lov kanske. Året är 2006.
 
Fina pinglor som jag gärna skulle ha ett par kvarter närmre. <3

Kommentarer & tankar

Postat av: Slemmiga Ida ;)

Publicerad 2013-03-22 23:32:11

Åh! Värsta (bästa) bilden ever!! Den är inte vacker men jag älskar den :D
Måste fixa en liten återträff snart! :)

Svar: Haha, ja den har en viss charm över sig ;) Ja det vore inte tokigt med en reunion snart! Kanske i sommar? Ska försöka vara norröver lite längre än vanligt i år :)
Lina

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela