Lina

White collar

Publicerad 2013-03-18 14:07:12 i I huvudet på Lina,

 
Tja, vad ska man säga. Netflix har släppt en till säsong av white collar. Jag som "inte följer" serier tryckte direkt på "spela upp S 2: A 1" Första avsnittet på säsong 2. Serien är som vilken deckare som helst fast det är FBI som är hjältarna och de utreder white collar crimes, dvs rikemans-tjuvar. Bedrägeri, förskingring, konstkupper, förfalskningar osv. Till hjälp har de en av landets bästa förfalskare och konsttjuv. De har en hake på honom så han har fotboja på sig.
 
Ja ni hör ju.
 
JESSICA! Det är ditt fel att jag följer serien :P
 
Jag vet inte om jag rekommenderar serien, den är väldigt, vanlig. Men jag ser den ju själv så den måste ju vara bra på något sätt?
 
 

Kommentarer & tankar

Postat av: Jessica

Publicerad 2013-03-19 21:17:26

Heehee :P Men det är skönt att ha något lättsmält att kolla lite lagom slött på ibland, när man tröttnat på att lägga pussel hehe

Svar: Ja, håller med! Allt kan inte vara seriöst och grundat i vetenskap jämt. Det är rätt gött med white collar och top model (skäms) ibland :P
Lina

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela