Lina

Vad händer?

Publicerad 2013-11-27 19:52:19 i I huvudet på Lina,

Har haft en udda dag idag. Gick till jobbet med lite ont i huvudet. Lämnade jobbet 3,5 timmar senare, kallsvettig, svag och fortfarande med ett dunkande huvud. Kunde inte vara kvar och jobba i det tillståndet.

Hemma kurade jag ihop mig och sov en stund. Senare framåt eftermiddagen gick det faktiskt åt rätt håll och nu (kl 19.40) mår jag helt ok.

Jag börjar undra om det kan vara så att jag har migrän? Ibland får jag en punktprecicerad huvudvärk som jag misstänker är en touch av migrän. Idag var det alltså snäppet värre. Håller tummarna för att det var migrän istället för en förkylning! Känner verkligen inte för att bli sjuk lagom till december (vem gör det?).


"This day started out with a massive headache, but after a nap, the evening turned out better then expected."

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela