Lina

Bloggen igång igen!

Publicerad 2008-04-01 08:19:05 i I huvudet på Lina,

Och jag som har haft massor att skriva nu när den har varit nere... får se om jag kommer ihåg allt...

Kycklingrätten jag pratade om i förra inlägget...
image64

Här ser ni den, + lite av allrummet i korridoren och en snutt av PPs knä.

Det var gottgottgott och så ENKELT! :D
Det bästa av allt är nog att det är så mycket grönsaker i själva maten att man inte behöver ha nån sallad eller annat bredvid, det lixom sköter sig själv.


Sen skulle jag också skriva om en av min och PPs promenader... jaha tänker ni.. Men lyssna här!
Vi började gå en helt vanlig promenad och sen hamnade vi på en kyrkogård och där strosade vi runt ganska länge! Ja, det var dagtid, så det var inte alls läskigt.
Det är himla faschinerande att kika på dom gamla gravarna, många hade sina titlar på dom "Överläkare" tex. Vi hittade en gravsten som hade en liten berättelse på, om kvinnan och hur hon dog, lite sorgligt men väldigt starkt.
Och en till bra grej, att om man ska ha barn och inte har bra idéer till namn, gå och få inspiration på kyrkogården! Toppen!
inte för att jag ska ha barn nu... men ni hajar.

Hm, jahapp, var det något mer jag ville få sagt?

Ah, jag sprang 5 km igår igen! :D klarade det 33minuter, inte fy skam! Sen tränade jag med emma på gymmet igår eftersom my fortfarande är sjuk :( Men det gick bra, emma är också en bra träningskompis även fast hon inte ville boxas med mig.

Nu ska jag käka lite frukost och sen ut på promenad med tidigare nämnda emma. Vädret är måååln men inte regn *peppar peppar*

hörs och störs

Kommentarer & tankar

Postat av: Marianne johansson

Publicerad 2008-04-05 15:45:47

Kan jag få receptet på kycklingsalladen, den såg god ut. kram faster M

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela