Lina

Ny lägenhet!

Publicerad 2008-08-02 09:30:46 i I huvudet på Lina,

Härligt härligt!!

Är nu uppe efter andra natten i lägenheten, allt funkar jättebra!

Har svettats i två dagar nu med att få allt i ordning, och inte nog med att det är svettigt bara som det är att flytta... det har ju varit 150 grader varmt ute!! men det vet ni ju, det har ju varit hetta i princip hela sverige dom här dagarna.

Dessutom kan jag berätta att lägenheten blir supervarm och vi sover med helöppet fönster på nätterna (tur att vi bor på andra våningen ;) ) Vi funderar starkt på att köpa en fläkt att ha på natten :P

Igår när jag jobbade fixade PP, hans pappa och lillebror hit PPs bokhylla och en mindre byrå vi har som hallmöbel (perfekt att ha vantar och sånt i! ) Skönt att det var på plats när jag kom hem, slapp jag kånka på det, höhö. Det blev jättebra i alla fall!

Tyvärr har jag inte lokaliserat kabeln till kameran, så jag kan inte lägga in bilder än, men jag lovar att den kommer fram inom en snar framtid. DÅ mina vänner, ska ni få skåda skönheten! ;)


Haha, förresten, det här med att flytta... vad mycket saker man bara förutsätter att man har :P Tex var vi på IKEA i samband med sänginköpet, då passade vi på att köpa massa köksgrejjer, typ vispar, saxar och grytunderlägg. Så igår var PP och handlade mat när jag jobbade. Nån timme efter att han gått hem får jag ett sms: har vi en osthyvel? ÅÅh, tänkte jag! det är klart att vi inte har, fast vi har en ost!! SUCK :P Ska köpa en idag på coop :)

Dessutom funkar internet exemplariskt som ni ser! ;)


Nu ligger herren och sover och jag funderar på om jag ska ta och göra lite frukost.. ev väntar jag ut honom (lägger mig och gosar tills han vaknar, hehe) och äter med honom sen :)


OBS! Som jag sa, bilder på lägenheten kommer! HÅLL UT! :D

Kommentarer & tankar

Postat av: Ayla

Publicerad 2008-08-02 21:51:11

Ååååh mysigt :D roligt det låter ! :D

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela