Lina

Träningsschema vecka 25

Publicerad 2011-06-21 14:02:31 i Träningsscheman,

Förra veckan levde jag inte riktigt upp till målen. 3 pass och 3 löpning var tanken, men resultatet blev 3 pass och 1 löpning. Löpningen kändes dock superbra! Långa intervaller med bra tryck och bra tid! Istället för löpningen de dagar det var planerat blev det promenader.
Mer träning än förra veckan blev det iaf. 396 tränade minuter och 79% av målet.
Den här veckan ska förhoppingsvis se ut som följer:


Måndag: Löpning 10 km & Zumba (ledare)
Tisdag: Promenader (Ska lämna plasma på förmiddagen=ingen träning tillåten)
Onsdag: Löpning Test 30 min
Torsdag: Löpning 10 km (Måste börja få in milen i kroppen ordentligt nu, har slarvat!) Ev utegympa
Fredag: MIDSOMMARAFTON om det är bra väder kanske jag kan dra med PP ut på frukostpromenad!
Lördag: Vilodag (bakisdag)
Söndag: Löpning 5km eller styrka

3-4 löpning & 2-3 pass
Nu (snart, på onsdag) är gruppträningen slut på ÖUIF för sommaren, men det finns möjlighet till GRATIS utegympa på måndagkvällar, samt att Friskis & Svettis kör gratis utegympa på tisdagar och torsdagar. Dessutom har jag gratis gym under hela sommaren! En av många fördelar med att vara instruktör.




Sommarmat <3 gotta love it!

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela