Lina

Any day now...

Publicerad 2011-03-06 00:02:29 i I huvudet på Lina,

Snart ska jag lägga över bilder från min dator till vår nya stationära. Snart ska jag även föra över nytagna bilder till vår stationära, jag ska också installera itunes på den så jag kan sköta min ipod och bränna skivor enkelt och behändigt. 

Snaart... 

Ikväll har jag bakat BULLAR! Yummie! De blev helt perfekta, dessutom gjorde jag knyten av dom istället för vanliga snäckor. Extra roligt. :) Som sagt har jag inget program på datorn för att lägga över bilder på mina skapelser, men hey... alla vet ju hur bullar ser ut så ni får fantisera.

Idag höll jag ett zumbapass på riktigt! Jag var supernervös innan men väl på podiet gick det bra. Missade lite förstås men höll masken tack och lov! Min kära box-kamrat Frida dök upp och gick till och med in till gymmet och raggade fler deltagare till mig, haha, de fick sig en träningsupplevelse de sent kommer glömma.
Imorgon kör jag mitt första zumbapass för ÖUIF för betydligt fler deltagare! Är RIKTIGT nervös för det med men måste hålla masken då med. Pirr pirr. 

Lite pirr i magen gör dig starkare!

"He hannel int om å rå ve, he hannel om å ta i tills he völj ve!"


Nuuuuuuu KÖR VI! (godnatt)

Kommentarer & tankar

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-03-07 07:56:03

Lycka till min älskade zumbainstruktör!!!

Det kommer att gå jättebra skall du se.

Massor med kram från din mamma.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela