Lina

Och verkligheten kom med besked!

Publicerad 2012-01-01 22:39:28 i I huvudet på Lina,

Trots att vi drog från Fjällbacka med marginal på över en timme, snubblade jag in på jobbet med bara 5 minuters marginal. När vi kom hem hann jag bara byta om och gå på toa innan det var dags att brumma iväg.
Hur kommer det sig kanske ni undrar? Jo, taskigt väglag och olyckor. Trist för alla! Jag såg fem ambulanser vid olika tillfällen och i olika hastigheter. Vi var även bland de första att köra förbi en Volvo som snurrat runt och stannat mitt på vägen mellan körfälten. Lyckligtvis verkar det gått förhållandevis bra.
Men bilköer får ju vem som helst att bli lite trött.


Mandel under julhelgen

Kommentarer & tankar

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela