Lina

Postat PM

Publicerad 2008-01-16 11:26:25 i I huvudet på Lina,

Haha! Ja det tog sin lilla tid, men nu har jag fått upp mitt PM på blackboard så alla i min genusvetenskaps-grupp kan hitta det! Det var inte så svårt egentligen när jag väl bestämde mig för att leta ordentligt.

Det börjar kurra i magen nu känner jag, hoppas Anna ringer snart så vi kan luncha ;) Det låter så vuxet och chikt att säga att man ska luncha.

Lyckades dissekera mitt disco-lysrör inne i badrummet imorse, för än hur fränt det är med blinkande lampor på krogen så är det inte lika mysigt att ha det inne i badrummet. Har ställt in en golvlampa i badrummet provisoriskt så jag ska kunna se något utan att få epilepsi, men jag är lite less på det nu. Samt att jag har en pojkvän som ständigt tjatar på mig att jag ska fixa lampan! JA, jag är på väg nu! Nästa steg är att hitta nån affär som säljer lysrör, jag ringde Pappa och frågade var man kan köpa sånt, eh.. hehe.. he... image2

Kommentarer & tankar

Postat av: tess

Publicerad 2008-01-17 10:45:56

men liiina. gör det int'! gör det int'! ;)
det du GÖR är att helt gratis maila öbo, vem det nu är vi har som vår husvärd. de kommer dit och fixar det åt dig. GRATIS. du behöver inte köpa lysrör och du behöver inte knåpa upp det. för även om vi kvinnor kan, så behöver vi inte alltid vilja. ;)

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela