Lina

Puh -plugg

Publicerad 2008-01-18 22:38:03 i I huvudet på Lina,

Det känns som att det är det enda jag skriver nu, men det är ju för att jag inte gör nåt annat.... anna fällde den här fina kommentaren idag när jag sa att jag ville festa men var tvungen att plugga istället ...

"hihi. men du är duktig=)..tillskillnad från mig så tar du plugget seriöst:P"

Haha, typiskt anna, fast hon TAR ju plugget seriöst egentligen, det vet jag! Sen gillar hon att bli askalas och ragla runt i klackeskor också.. men jag menar, vem gör inte det ;)
Prioriteringar, det är det livet går ut på, och det man måste lära sig om man vill ha ett så smärtfritt och behagligt liv som möjligt. HAHA, nu kom jag på en sak.. mitt liv består av 5 P:n *Plugg *Planering * Prioriteringar *PP image9 (Kul liv?:P )

Jag har iaf behandlat avtalsrätt, köprätt och fastighetsrätt nu. Bara 8 olika rätter till... huffimage6 och nej, ingen maträtt... bara digestivekex och energidryck... Jag kommer vara vaken längre än alla fyllosar ikväll känns det som, helt speedad och rätts-skadad... med all rätt(humor) för att jag hinkat i mig massa energidryck, men det är ju GOTT!

Vi kommer höras mer ikväll om jag känner mig själv rätt(haha SKADAD) image13

Kommentarer & tankar

Postat av: anna

Publicerad 2008-01-19 09:39:45

IH! jag är rooooooolig!:P

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela