Lina

TAL!

Publicerad 2008-01-31 08:57:37 i I huvudet på Lina,

Idag blir det jobba på tal för hela slanten! image22
Ska inte hålla det idag utan imorgon, så lika bra att börja nu. Blev väldigt förvånad imorse när jag höll på att klä på mig och funderade på talet, och kom ihåg ca 80% av det utan att titta i papprerna :O Hur kunde det hända? Känns super iaf.

Hade ont i nacken när jag vaknade och tänkte först att jag sovit dåligt, sen kom jag på att jag var på afropowerdance igår... hur är din nacke Saya? :P

Har inte min lektion förrens kl 13, så det vette tusan vad jag gör uppe nu, men solen är framme :D
Jag gillar att kliva upp när det är sol! (nej, inte när solen vait uppe 5 timmar redan) Morgonsol image9

Kommentarer & tankar

Postat av: Maria

Publicerad 2008-01-31 10:00:12

Afropowerdance låter fränt!! Är det kul? Eller konstigt?

Postat av: Saya

Publicerad 2008-01-31 10:37:01

Nacken är helt ok. Ryggen är värre. hehe. Hursomhelst verkar det som att det var bra träning. Ses om några timmar!

Postat av: Mamma

Publicerad 2008-01-31 15:48:50

Låter vanvettigt kul med afropowerdance!!!!
Jag skulle vilja komma ned och shaka på fläsket, hi, hi.
Skämt åsido, jag skulle väl svimma av ansträngningen och inte kunna röra en endaste del av kroppen efteråt.
Kramar till tusen gumman. Din mamma som saknar dig jättemycket. Kram, kram.

Dela med dig av dina tankar!
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Lina

Jag är en helt vanlig person som drömt stort och siktat framåt. Flyttade hemifrån som 16-åring, drog en si sådär 100 mil hemifrån efter studenten och fann kärleken i både min nya stad och i han som blev min make. När något går mig emot finner jag på nya sätt att ta mig framåt, jag jobbar nu med mitt drömyrke och är precis där jag vill vara. Problemlösare, ihärdig, feminist, dansare och kärleksfull är några ord som kan beskriva mig. Livsmotto: "He hannel int om å rå ve, he hanne om å ta i tills he följ ve!"

Kategorier

Historisk tillbakablick

Prenumerera och dela